Dijk Van Dijk lanceert tijdschrift voor tuincentra

15-05-2019    09:18   |    Goedemorgen

Dijk van Dijk verstuurt het Masterpiece Magazine naar een van de belangrijkste schakels binnen de sierteeltketen: de tuincentra. Alle Nederlandse en Duitse tuincentra ontvangen het magazine die de lezer meeneemt in de verwondering van Dijk van Dijk op de kracht van de natuur. En bovendien de tuincentra prikkelt om meer rendement op het hortensiaschap te creëren.

De verwondering door de kracht van de natuur maakt het kweken van hortensia de passie van Dijk van Dijk. Wat ervoor zorgt dat het bedrijf echt bijzondere hortensia’s kan kweken. De aandacht voor elk detail binnen het teeltproces wordt in zowel de verpakking, de communicatie als naar de winkelvloer, zorgvuldig doorvertaald. 

 

 

Meer rendement in het hortensiaschap

Met het magazine wil Dijk van Dijk de tuincentra inspireren om even stil te staan bij het hortensiaschap. Hortensia is een top 7 product in het tuincentrum waar consumenten gemiddeld twee euro meer voor willen betalen dan dat nu gevraagd wordt* (bron: Royal FloraHolland). Dijk van Dijk deelt in het magazine haar visie en de kansen die er liggen wanneer een breder assortiment aan bijzondere soorten wordt aangeboden. 

 

Heeft u ook interesse in het Dijk van Dijk Masterpiece Magazine (NL), dan kunt u deze online bekijken en downloaden of aanvragen via Frank van der Meer Frank@spam-protectdijkvandijk.nl

 

Het Magazine is ook in Duitsen Engelsontwikkeld en via de link te downloaden en online te bekijken. 

 


Reacties (0)

Er zijn nog geen reacties

Reageer op dit bericht

Meer nieuws

Mobiele Tuinen ‘From Boskoop’

De Mobiele Tuinen ‘From Boskoop’ laat de inwoners van Alphen aan den Rijn en omstreken kennis maken met de sierteelt in de regio Boskoop,...