Onderscheiden op het gebied van verpakkingen

30-11-2018    10:27   |    Goedemorgen

Ook bij Speax komen er steeds meer verschillende vragen binnen over de vormgeving van verpakkingen. Vroeger stond er één soort tomaten bij de groenteboer en wie tomaten wilde kocht die tomaten. Tegenwoordig heb je bij de supermarkt zóveel keuze dat de verpakking een belangrijke tool is geworden om jóuw tomaat zich te laten onderscheiden van alle anderen.

Momenteel zie je dat de verpakkingen veel worden ingezet voor een stuk storytelling van de producent. Is deze volledig biologisch bezig dan zie je dit duidelijk terug aan de verpakking. Is het een hip en trendy product? Dan is de verpakking dit ook, laat Speax weten.

In de toekomst zal de verpakking zich ongetwijfeld verder ontwikkelen op gebieden als bijvoorbeeld houdbaarheid en duurzaamheid. Innovaties en toegevoegde waarde waarmee de producten, die steeds meer op elkaar gaan lijken, zich tóch nog kunnen gaan onderscheiden.


Reacties (0)

Er zijn nog geen reacties

Reageer op dit bericht

Meer nieuws

KAS Special: JEM-id

In de KAS Special die onlangs uitgegeven werd, presenteren vijfentwintig tuinbouwbedrijven zich aan de 2500 studenten die wij ons...

KAS Special: Lans

In de KAS Special die onlangs uitgegeven werd, presenteren vijfentwintig tuinbouwbedrijven zich aan de 2500 studenten die wij ons...

BNR: De smaak van Rob Baan

Roelof Hemmen gaat op BNR nieuwsradio elke dag in gesprek met de hoofdrolspelers van de belangrijkste dossiers in Nederland in het programma...