Vernieuwd Bucon gaat met 'oranje' de uitdaging aan

Vernieuwd Bucon gaat met 'oranje' de uitdaging aan

Op Horticontact presenteerde Bucon Industries een nieuw logo en een frisse huisstijl. En dat bleef niet ongezien, want de oranje kleur die het bedrijf heeft gekozen, trok veel aandacht.

Bucon is fabrikant van onder andere wateropslagtanks. Vanuit de eigen fabriek in Bergschenhoek worden wereldwijd watertanks van hoge kwaliteit geleverd aan dealers en installateurs.

Met het nieuwe logo en de nieuwe huisstijl trok Bucon op HortiContact veel aandacht. Directeur Erik Passchier licht de keuzes voor de nieuw look and feel toe: "De kleur oranje speelt 100 procent de hoofdrol in onze nieuwe uitstraling. De kleur staat voor energie, fitheid en uitdaging. Het is de kleur die verbonden is aan het 'challenger karakter' van ons bedrijf. Ook is het een de knipoog naar het feit dat we een Nederlands bedrijf zijn, wat in de hele wereld bekend staat om zijn kwaliteit." Daarnaast is gekozen voor een krachtige, consumentachtige payoff: 'Saving water'. "Simple as that, dat is tenslotte waarvoor onze producten worden gebruikt", aldus Passchier.

Bron: Goedemorgen

Deel artikel



Vandaag op Tuinbouwmarktplaats...

Vandaag op Hortibiz Newsradio, luister terug!

Meld je aan voor dagelijks Goedemorgen Nieuws
Ontvang Goedemorgen!

Meld je aan voor dagelijks Goedemorgen Nieuws

Tuinbouwnieuws, ondernemen, markt en techniek

Hortibiz Newsradio
Luister mee!

Hortibiz Newsradio

24/7 nieuws en informatie

Werken bij Holland Hortimedia?
Solliciteer!

Werken bij
Holland Hortimedia?

Contentmanager m/v – Salesmanager m/v